Gratis verzending v.a. €50,- Binnen 24 uur verzonden info@bjirds.nl
0
Winkelwagen

Service & Klachten

Service 

Mijn bestelling is beschadigd geleverd
Wat vervelend dat je bestelling niet ongeschonden bij je is aangekomen. Neem contact via info@bjirds.nl en wij zorgen zo snel mogelijk voor een nieuw cadeau.

Mijn bestelling is niet zoals ik had gehoopt, wat moet ik doen?
Omdat wij dit net zo vervelend vinden als jij willen we dit graag voor je oplossen. Stuur ons een mail waarom de bestelling niet aan je verwachting voldoet en dan gaan we samen zoeken naar een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling omruilen of retourneren?
Bjirds maakt daarbij onderscheid tussen standaard verkrijgbare producten en speciaal voor jou vervaardigde producten. Op de standaard verkrijgbare producten gelden de normale voorwaarden om te retourneren zoals in onze voorwaarden beschreven. Voor de speciaal voor jou gemaakte producten gelden deze niet en is  het helaas niet mogelijk deze te retourneren. Ben je toch niet tevreden met de bestelling? Neem dan even contact op met ons. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen, want we willen natuurlijk wel dat je tevreden bent.

Hoe kom ik in contact met de klantenservice
Je kunt het beste een e-mail sturen naar: info@bjirds.nl. Dan doen wij ons best om direct te reageren.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bjirds.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.